Keresés ebben a blogban

2009. július 5., vasárnap

Az első lépés...

Pont egy évvel a francia nyelvű blogom után mélyvízbe ugrok : többek baráti biztatására megnyitom ezt a magyar nyelvűt is, ami nem a franciának lenne az egyszerű fordítása, hanem az anyanyelvemhez való visszatalálás, vagy visszafelé botorkálás izgalmas útja.
 Arról nem is beszélve, hogy ez a visszaút bizony a gallicizmusok kis kavicsaival lesz megszórva, mert be kell vallanom szégyenszemre, hogy franciául szinte gördülékenyebben fejezem már ki magam, mint szépséges anyanyelvemen! De ez a blog is arra hivatott, hogy újra beledolgozzam magam az irodalmi nyelvbe és nem kétséges, hogy dolgozni ilyesmin nagyon szeretek!
Ezért kedves Agi, Endi, Gabi és a még ismeretlenek, köszönöm nektek a bátorítást, remélem, nem fogtok csalódni!
francia nyelvű, már "öreg" 1 éves blogom címe : http://flora.over-blog.org

15 megjegyzés:

  1. Idetaláltam - hát akkor, hajrá! :)

    VálaszTörlés
  2. Legalább most van google-fiókom is :)
    Szóval: itt vagyok!

    VálaszTörlés
  3. Akkor, nem is kell a másikon válaszolnom, Gabi, köszönöm az elsö látogatást, én is csak most tanulom a blogspotot és nem értek még mindent!

    VálaszTörlés
  4. Na végre én is idetaláltam, örülök, mert itt legalább értem is amit olvasok:)
    Na jó, komolyan, kedves Flóra, az anyanyelvhez nem kell visszatalálnod: ahogy írsz, ahogy a mondataidat szövöd, abból láthatjuk azonnal, , nem is keveredtél el tőle soha!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok Keresztanya, örülök,hogy magyarul is olvashatom a blogod

    VálaszTörlés
  6. Most még az iwiw-re is regisztrálj (küldök meghívót, ha kérsz, gondold meg!) és akkor egészen a naaagy szájbervilág tagja leszel. :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, Endi, a látogatást! Lassan belejövök majd az irásba... A leveled megkaptam, mihelyt lehet, hosszabban válaszolok.

    VálaszTörlés
  8. Majd gondoskodok olvasnivalóról, Picur! Legalább te ellenörizheted, hogy igazat mondok-e (azon a bizonyos esküvöi napon te is ott voltál, 2 és fél évesen!)

    VálaszTörlés
  9. Kedves ági, nem tudom, mire jó az iwiw, analfabéta vagyok az ilyen "inn" dolgokban...

    VálaszTörlés
  10. Tulajdonképpen nem sok mindenre jó. Az ember megtalál rég nem látott-hallott ismerősöket, és őt is megtalálják rég nem látott-hallott ismerősök. Én igazából címtárnak használom - ha olyasvalakinek kell írnom, aki az iwiw-en van, nem kell bajlódnom a mélcímmel, egyszerűen csak üzenek neki :)

    VálaszTörlés
  11. OFF
    Kedves Flora, a francia blogodból elkeveredtem a Le breton noir-blogba, aztán ott is ragadtam egy kicsit - az az igazság, hogy Brest miatt:
    http://href.hu/x/9jh8
    de aztán nézegettem mást is, meg hallgattam, és most rendszeresen visszajárok, ha nem is értek mindent.
    Most viszont José de Moigne eljött a blogomba megköszönni a látogatást. Kérlek szépen, tolmácsold neki, hogy én is köszönöm, és hogy én sem értem igazán az ő nyelvét, annyira semmiképpen, hogy mindezt el tudjam mondani neki...

    VálaszTörlés
  12. José Le Moigne. Bocsánat.

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm, hogy közvetítetted az üzenetet :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...