Keresés ebben a blogban

2011. július 8., péntek

Egyszerű allegória... (pasztell, 2011)

7 megjegyzés:

  1. jaj de jó! (kifejező, így együtt a két nőalak)Van cime?...

    VálaszTörlés
  2. most vettem észre, fent a cimet... hát igen... "allegória" valóban... de hogy "egyszerű"...? (biztos?:)

    VálaszTörlés
  3. @aliz: azért írtam egyszerűt, mert túl magától értetődőnek tűnt első látásra, "cousu de fil blanc", mondja a francia, vagyis "fehér cérnával varrva", ezért nem is állítottam ki végül. Egymás ellentétére épülő két figura színben és kompozícióban is: a nappal és az éj, a nap és a hold, a életvidámság és a melankólia és még folytatható a sor...
    Köszönet, Aliz!

    VálaszTörlés
  4. nekem sokat mond!!!:)
    én köszönöm...

    VálaszTörlés
  5. Az előző bejegyzés kontextusába helyezve nem egyszerű. Az allegóriák képzőművészeti hagyományára figyelve, egyszerű. Gondolom, nem véletlen, hogy itt, hogy így.

    VálaszTörlés
  6. @akimoto. Nem véletlen, az igaz. Egyesek szerint nincsenek is véletlenek, de erről már csevegtünk.

    VálaszTörlés
  7. @aliz: én is, hogy kezedbe vetted a gombolyagot...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...