Keresés ebben a blogban

2011. november 24., csütörtök

A technika ördöge

Napok óta küszködök az e-Mac-on egy technikai problémával: egyszerűen lehetetlen kapcsolni bármiféle Blogger-rendszerű blogot, többek között az enyémet sem... Természetesen, a gyanú elsősorban saját magamra terelődött: bizonyára én követtem el türelemetlenségből egy olyan műveletet, ami nem tetszett meg a Safari nevű, néha túlérzékeny, nehezen kiengesztelhető ismerősömnek... S most elzárkózik bármilyen közeledési, engesztelési kísérlettől...
Azért folyamodok most ehhez a másik (windows 7) rendszerhez, amely előtt még nem égtem fel teljesen...
Csak az a baj, hogy minden feltehető képem a másikon van... Nomeg az Apple legendás egyszerűsége... A lassú, de teljes beidegződés a másik rendszerre... Meg az is, hogy mire egyedül kibogozom a csomókat, rengeteg időm megy rá... Valahányszor megkísérlem az orvoslást, a páciens még betegebb lesz! (Irigylem Ágit, aki olyan könnyedén, otthonosan mozog ebben a számomra kínaiul beszélő mindenségben, mintha beleszületett volna!...)
Na mindegy, majdcsak történik egy csoda, s kimozdít a kátyúból.
Addig is olvaslak benneteket, ennyit még megenged.

9 megjegyzés:

  1. Jó, ha tudjuk, hogy olvasol minket.:-)
    Én is úgy vagyok vele, mint te, ha valami újat kell megtanulnom.Egy darabig "kínai", egy idő után már szót értek vele.Egy darabig lubickolok abban a jó érzésben, hogy ismerős közegben vagyok. Utána kezdődik minden újra mással.
    Kívánom, hogy minél előbb kibogozd a csomókat!

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy te, eddig is jól működött a blogod.

    VálaszTörlés
  3. Flora, másik böngészővel próbálkoztál már? Mert ha jól értem, csak a böngésződ nem enged a bloggerre. Itt van pl. egy letöltési lehetőség, letöltheted a kifejezetten Mac-os gépekhez való Firefoxot:
    http://download.chip.eu/hu/Firefox-for-Mac_172897.html

    VálaszTörlés
  4. Éva: egyik probléma az, hogy nem tudok angolul. Bár az is igaz, hogy ha még egy általam ismert nyelven íródott is a szöveg, az informatika térben más jelentést kapnak a legegyszerűbb szavak is...

    VálaszTörlés
  5. @akimoto: működni tudna, csak éppen sokkal több idő és kín árán!
    Várom a mennyből az angyalt...

    VálaszTörlés
  6. @Ági: köszönöm a tippet, Ági, kipróbálom, csak az lassítja le nagyon a dolgot, hogy az idevaló kifejezéseket én franciául tanultam meg (úgy, ahogy), s az angolba, de még néha a magyarba is beletörik a bicskám!... De nem adom fel

    VálaszTörlés
  7. Soraidat olvasva olyan érzésem volt, hogy én írtam. Komolyabbra fordítva a szót. Hihetetlen, hogy mennyit tudok bosszankodni a számítógépes tudatlanságom miatt. Aztán addig- addig próbálkozom, míg megtanulom az új rendszert. Te is így leszel vele. Türelem!
    Jó tudni, hogy velünk vagy. Köszönjük.

    VálaszTörlés
  8. Nekem a google chrome rendszer jön csak be! Talán kipróbálhatod, ha van kedved!

    VálaszTörlés
  9. @Györgyi: az a baj, hogy eddig simàn ment, s elég egy türelmetlenebb mozdulat!
    Sajnàlom az elvesztegetett idöt!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...