Keresés ebben a blogban

2011. december 2., péntek

Mindennapos csoda...

Fogalmam sincs, mi történt... Még most is a hatása alatt vagyok... 
A takarítást követő kis pihenő után és a boltba idulás előtt gyorsan átfutottam virtuális postaládámat és egy mondatot írtam még Györgyinek. A kommentdoboz gyanús szívélyességgel kacsintott felém, úgy mint régen, majd egy hete, mielőtt még nehézkes akrobata-mutatványokra kényszerített volna... Bizalmatlanul, bár kipróbáltam, és csodák csodája, regisztrált! A Safarival, mint azelőtt! Pedig még csak nem is próbáltam orvosolni, a gyerekek angol tudományára várva...

kettőnk (Alice és én) születésnapi tortája 

Nem is kell olyan sok minden a boldogsághoz! 

15 megjegyzés:

  1. Mikor nekem volt egy problémám, akkor oldódott meg, mikor új hónap kezdődött. Technikailag lehet, hogy köze van hozzá?
    Találgatok csak..

    VálaszTörlés
  2. Az a torta egy művészeti csoda is!:-)
    Isten éltessen benneteket!

    VálaszTörlés
  3. Névtelen2/12/11 16:26

    Sok örömet még az élethez, kicsinek, nagynak egyaránt.
    A torta meg igen csinos és ínycsiklandó.
    (Stali)

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot, sok örömet, boldogságot kívánok.:))

    VálaszTörlés
  5. Ma én is írnék Györgyinek, de meg se moccan a cucc...

    VálaszTörlés
  6. @Éva: még mindig botladozik! Csak az az érdekes, hogy a másikon továbbra is hozzáférhettem!...

    A tortát egy igazi cukrász csinálta! Isteni finom volt!

    VálaszTörlés
  7. @stali: köszönöm, kedves Stali, ez is megvolt, a tortával a Google visszatértét is ünnepeltem...

    VálaszTörlés
  8. @akimoto: nagyon köszönöm, kedves Akimoto, mindig jól esik...

    VálaszTörlés
  9. @Márta: ma nekem is csak félig sikerült, korán örültem egy kicsit...

    VálaszTörlés
  10. Ég áldjon Benneteket!

    VálaszTörlés
  11. Kicsit elmaradtam ezer bocsánat. Magával ragadott az élet forgataga.
    Boldog Születésnapot kívánok! Istenien néz ki a torta.

    VálaszTörlés
  12. @Györgyi: köszönöm, Györgyi! A torta, bevallom, nem az én művem, és a fotó pillanatában már elfújtuk a gyertyákat (csak Alice 3 gyertyája volt rajta!)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...