Keresés ebben a blogban

2016. május 19., csütörtök

A kis fiókos szekrény kalandjai

   
  A szekrényke az IKEA-ból származik, még én állítottam össze annak idején a számtalan fa- és fémdarabból, sőt "meg is énekeltem" ezen a blogon bravúros teljesítményemet!... (itt)
   Egy ideje úgy tűnt, hogy ő is megelégelte a téli szürkeséget, a nehezen érkező tavaszt, és szomorúan álldogált a konyhában. Gondoltam, kapjon egy kis színes változást, a szürke ruhához pár színes kiegészítőt!
   Elszaladtam a barkács-boltba  -  nem is bolt, hanem óriási hyper-market, ahol az égvilágon minden kapható, ami lakással, házzal, kerttel kapcsolatos  -  és több, mint fél órán át válogattam a gombok között, mélyen elmerülve a világrengető probléma legjobb megoldásában!... Tudvalevő, hogy a Mérleg képes órák hosszat töprengeni, tétovázni, méricskélni  -  ingadozni!  -  nehogy rossz döntést hozzon, amit később megbánna! Tanúsítom: kimerítő, MINDENKI számára!
   Vettem még három képkeretet, hozzávaló passe-partout-val: most már csak a bele való rajzoknak kell elkészülniök a megmaradt szűk két hét alatt...
   Adrenalin-szintem emelkedőben, ideje hozzáfogni!

6 megjegyzés:

  1. Névtelen20/5/16 07:45

    Derűt sugároznak ezek a színes gombocskák! Jó ránézni a szekrénykédre.
    A rajzoláshoz is ilyen mosolygós, vidám hangulatot, lendületet kívánok!:)
    rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves E.! Úgy tűnik, egyelőre a szekrénykének jobban megy, amit a rajzoláshoz kivánsz nekem...

      Törlés
  2. Rózsa, ismerős ez a "nehogy rossz döntést hozzon". A kis szekrényed nagyon vidám, jó folytatást ígér. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, Klári, ismerős? :)))

      Ugyancsak jól jönne méltó folytatás!...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...