Keresés ebben a blogban

2017. augusztus 29., kedd

Lényeg a kommunikáció

   Újra csend borult a házra... Azazhogy majdnem.
   A gyerekek elmentek vasárnap délben, hazavitték az unokákat. 
   Július 23-a óta voltunk együtt. Megszoktam, hogy egyetlen percem sem maradéktalanul az enyém, hogy bármikor kérdés intéződhet hozzám, szükség lehet rám. Viszont már este tíz felé lefeküdhettem olvasni, ami pihenés tekintetében rekord, hiszen  amikor egyedül vagyok, éjjel 2-3 óránál hamarabb nem kerülök ágyba... Jó lenne még tartani egy ideig ezt az egészséges ritmust!
   Hogy mi volt a legjobb ebben a békés együttélésben? Az EGYÜTT. A kommunikáció. A beszélgetések. A megosztott mosolyok, simogatások, a néha elhomályosuló tekintetek, melyek kiegészítették a szavakat, hogy többet mondjanak maguknál.
   Azért még folytatódik egy kicsit a kommunikációs lendület, ha a csillagok is úgy akarják.
a kérdéses rajz
   
   Vasárnap délben összejöttünk vagy 25-en egyik ismerősünknél, akinek nagy háza, kertje befogadott mindenkit. Az enni-innivalót összeadtuk, a napsugár is bőséges volt.
   Ma eljött Lille-ből egy másik régi barátnőm a férjével, hogy elvigyék egyik képemet, melybe a férj beleszeretett... (az ábra mellékelve). Megvendégeltem őket egy kis ebéddel és főleg, jól elbeszélgettünk!
   Még el sem mosogattam, 2 hónapja nem látott barátnőm hívott fel egy jó órás csevegésre. Miután letettem a kagylót, szomszédasszonyomnak vittem át egy kis paprikáscsirke-kóstolót, s nem mehettem el egy csésze kávé és jó félórás beszélgetés nélkül. 80 éves lesz hamarosan.
   Aztán már csak a mosogatás volt hátra...
   S ez még csak a hét eleje! Egyszóval, nincs időm unatkozni.
    

6 megjegyzés:

  1. Rózsa, további mozgalmas, derűs napokat kívánok, különösen a mai Rózsa-napon, és mindig! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, kedves Klári! A mozgalmas a derűssel párosítva nagyon megfelel!
      (itt nemigen ünneplik a névnapokat, a születésnappal ellentétben. Az enyémet meg különösen nem, hiszen az itteni naptárban "St-Fiacre" napja van... Ezért külön köszönöm, hogy észrevetted.)

      Törlés
    2. Azt mondd meg Rózsa, ki az a Szent Fiáker, bár nem igazán fontos, inkább vicces ebben a helyzetben. :)

      Törlés
    3. Klári, VI. sz-i skót eredetű szerzetes volt, aki a franciaországi Meaux mellett alapított kolostort, szent magányban, gyógyított, kertészkedett (a kertészek védőszentje is lett)...

      Törlés
    4. Rózsa, később rájöttem, hogy Ági egyik fortepanos fotójához kapcsolódó kérdések között már beszéltünk róla, mint védőszentről.

      Törlés
    5. Én meg erre nem emlékeztem egyáltalán!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...