Keresés ebben a blogban

2019. október 27., vasárnap

Újra itt a csend

  Unokáim itt voltak egy hétig, a náluk töltött week end folytatásaként elhoztuk őket magunkkal. Egy rövidke hét után szombat délben felültettük mindkettőt a Párizsba induló vonatra, a szülők pedig a Gare du Nord pályaudvaron várták őket. Igy aztán a ház csendje még érezhetőbb: ma még alig szólaltam meg...
   Alice (11-edik) és az én születésnapom megülésével kezdtük. Az ünnepeltek örültek az ajándékoknak, az ünneplők pedig az ünnepeltek örömének. Mellékelten néhány kép a hangulat szemléltetésére:









8 megjegyzés:

  1. Szépséges gyermekek 😍
    A képeket látván átjárt a régi érzés: a nagyszülőknél lenni annyira jóóó 😊💕

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt hiszem, nagyszülőnek, unokának egyaránt jót tesz!

      Törlés
  2. utólag is minden jót kívánok a születésnaposoknak, Téged is Isten éltessen ♥
    sok szeretettel

    VálaszTörlés
  3. Szépek a képek, mert szépek aki szerepelek rajtuk. Egyszer fiam egyik kollégámról nagyon előnyös-mosolygós képet készített. A másik megjegyezte: Rólam is csinálj ilyen jó képet!
    Jót mosolyogtunk rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönet, Mick.
      Különben szerintem is lehet "jó" vagy "rossz" képet csinálni valakiről...

      Törlés
  4. én még leragadtam itt a tortáknál, annyira tetszenek

    VálaszTörlés
  5. Nem csodálom, Kati, nagyon finomak voltak! Jó cukrász készítette őket. Alice kedvence a csokoládés, azért mind ilyen...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...