Keresés ebben a blogban

2019. november 3., vasárnap

Mindig van új a nap alatt

   Olyan volt ez a hét, mint a mostani időjárás, ahogy francia blogomon is említettem. A szomszédos utca platánjai pár nap alatt megsárgultak és hullatni kezdték leveleiket a permetező esőben. Egyszer-kétszer még erőlködött a halvány napsugár, de hamarosan feladta.
   Csütörtökön megtudtam, miben áll az a bizonyos csont-szcintigráfia. Nem mondom, hogy "végre" megtudtam, mert különösebben nem emésztett iránta a kíváncsiság, bár hiányzott orvosi tapasztalataim leltárából.
   Enyhén rádioaktiv szert fecskendeztek a vénámba, melynek 3-4 óra alatt kellett rögzülnie problémásabb pontokon. Kihasználtam a várakozási időt és mivel saját autóval voltam, haza tudtam ugrani, hogy megebédeljek és visszatérjek a tényleges vizsgálatra d.u. 3 óra felé. Engedelmesen kinyújtoztam a hideg és kemény asztalon. Meglepetésemre kezem-lábam rögzítették egy széles szíjszerűséggel, hiába mondtam, hogy nem vagyok pánikbaeső, ideges temperamentum, s képes vagyok hosszú ideig mozdulatlan maradni... Magamban inkább mosolyogtam a dolgon, vajon hogy nézhetek ki így, s igyekeztem gondolkodni való témákat gyűjteni a várakozás idejére...
   A röntgenhez hasonlító gép feje egészen alacsonyra ereszkedett az arcom fölé, nem volt köztünk 3-4 cm-nél nagyobb távolság. Végigsétált felettem, időnként oldalról is megszemlélt, jött-ment, ahogy a szomszédos kis kabinból irányította egy számítógép programja. Én pedig magamba szálltam és megpróbáltam esendő testemtől függetleníteni a gondolataimat arra a háromnegyed órára, amíg a vizsgálat tartott. Az eredményre még várakoznom kell pár hétig. Ezt a várakozást nehezebb lesz elviselni...
   Szerencsére tegnap kellemes színházi este vezetett vissza az élők világába. Egészen feldobódva távoztam a jó hangulatból.

6 megjegyzés:

  1. hű... (ez a vizsgálatnak szól)
    mit láttál? (ez a szinháznak)
    a rajzaidtól persze elállt a szavam...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Aliz (a képhez fűzött reakciódnak szól)
      A színházi esten 7 rövidebb-hosszabb jelenet szerepelt, az emberi visszásságokról, abszurd hangnemben.
      A vizsgálat nem volt fájdalmas, csak rettentően elhúzódott (reggel 10 h felé érkeztem s d.u. 5 felé értem véglegesen haza)

      Törlés
  2. De szeretnék újra vizsgálógépek nélkül gondtalanul élni. Ezzel nem vagyok egyedül. Kedvező eredményeket kívánok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mick, azt hiszem, az efajta gondtalanságról végképp lemondhatunk...
      Köszönet a jókívánságért!

      Törlés
  3. A rajz!
    Csoda!
    Köszönöm!

    Én nem bírom az efféle motoszkálásokat.
    Egy rövid ultrahang is nehezemre van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Márta! Tulajdonképpen Olajjal festett kép, csak igyekeztem nagyon oldottan megfesteni, hogy itt-ott látsszon a vászon is...

      Oh, remélem, nem is lesz szükséged ultrahangnál többre... Én 2016. óta - mióta bekerültem a "mókuskerékbe" - nem is számolom az "újdonságokat."..

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...