Keresés ebben a blogban

2020. március 2., hétfő

Jól kezdődő március

    Március... Eddig pont olyan, mint február volt. Őrizzük meg azonban legendás optimizmusunkat. Ma különösen szükségem van rá.
   9 óra körül kiugrottam kikecmeregtem az ágyból (éjjel fél 4 felé oltottam villanyt) és az ablak felé csoszogtam, hogy szokás szerint felhúzzam a redőnyt és megnézzem a felhők állását. Rájuk többnyire számíthatok. Ezúttal kezemben maradt a roló szíja: simán és egy pillantás alatt elszakadt és a redőny nagy zökkenéssel végleg megállapodott a leeresztett helyzetben.
   Jól kezdődik a nap. Körülnéztem a Neten a csere ügyében: méterre olcsón beszerezhető a műanyag szalag, talán 1€ ha lehet, de a mellékelt ábráktól összeszorult a gyomrom, miután elképzeltem magam a létra tetején, kezemben a millió csavarral és egyéb titokzatos alkatrésszel!... Tudom, hogy egy minimálisan ügyes barkácsolónak gyerekjáték, ha pedig kihívok egy szerelőt, csak az idejövetele 50 €-nál kezdődik... Magányos öreg nők pedig fizessenek, vagy másszanak létrára és fegyverkezzenek fel türelemmel.

   Őszintén szólva nemigen van választásom. Felhívtam hát az egyik szerelőt a sok közül, s most várhatom d.u. 2 órától. S ha minden jól megy, még a két kanapémat is elviszik ma, egészen levegőssé téve a nappalimat, amire tulajdonképpen már régóta vágytam. Az új meg csak szombat d.u. érkezik meg... Igy megy ez, ha az ember nem mozdul ki sokat: legalább belső tájképét kell módosítania, ha már annyi minden elviselhetetlenné válik az életében...

10 megjegyzés:

  1. Minden rémség olyan váratlanul tud történni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyrészt talán szerencsére, így legalább nem rájuk várva éljük le az életünket... Várom a megváltó szerelőt!...

      Törlés
    2. Szerintem is jobb, hogy nem tudjuk. Így is épp elég sok mindentől félhetünk, hát még ha tudnánk is előre! :)

      Törlés
    3. Valóban nem szeretnék kb. semmilyen látnoki képességet! Inkább legyen meglepetés, s ha lehetne még egy kérésem: inkább kellemes!...

      Törlés
  2. Ahogy telnek az évek, már a konyha is "veszélyes üzemnek" minősül, isten őrizz még mellé a létramászást is bevállalni.
    (A szakmunkák meg eleve a kiszállási díjjal kezdődnek, még mielőtt akár egy szöget is beverne a szakember.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig nem jött ki a szerelő! Állítólag többször is telefonált, de vonalban voltam - s ez a balfácán nem hagyott üzenetet...

      Törlés
  3. gyors vagy te, nekem van lezuhant redőnyöm, nem is tudom már mióta :( (de eszembe se jutna megkisérelni magam megcsinálni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szerelőt hívtam : a plafon 3 m 40 körül van, a térdem, bokám bizonytalan...
      Azonnal telefonáltam, mert álllandó sötétségben maradni számomra lehetetlen (nem beszélve a szellőztetési lehetőségről) még akkor is, ha hálószobáról van szó...

      Törlés
    2. nálam mindenütt több ablak van szerencsére (vagy nálad is?)

      Törlés
    3. A szobában kettő, de a másikon is ki kell cserélni, míg el nem szakad, ezért nem huzigálom... (így legalább egyszer fizetem az 50 € "kiszállási díjat"!)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...