Keresés ebben a blogban

2016. április 19., kedd

Jutalom

   Befejeztem a kb. 15-20 perces "töprengésemet" az akt szimbolikájáról. Hagyom pár órát pihenni és holnap délelőtt átnézem újra, csiszolgatok a stíluson, mindig ráfér. Néhány képet is ki kellene nyomtatnom hozzá, ha nem lenne ilyen költséges mulatság a színes nyomtató, s ez lehangol egy kicsit...
    Délután négy-öt óra felé eltűnt minden felhőfoszlány és a meleg nap elárasztotta a teraszt. Gyorsan kivittem a kávéscsészét, a naplót és a telefont, hogy megünnepeljem az év első teraszos kávéját a kis piros asztalnál. Mintegy jutalomként a többnapi megfeszített munka utan.
   Tegnap még a fűtés is be volt kapcsolva. Minden bosszantó és kellemetlen kényszermunkát erre a napra csoportosítottam, hogy magam mögött tudhassam őket: elvittem két tartály zöld hulladékot a telepre, telefonáltam egy hónapok óta húzódó reklamáció miatt, megírtam és fel is adtam ez ügyben az ajánlott levelet (1 órás sorbaállás a postán!), beugrottam a boltba, majd kb. két órán át körmöltem a holnapi összejövetel jegyzőkönyveit titkári minőségemben... Ma elvégeztem a végső símításokat a holnap este felolvasandó szövegen és akkor jött a napsütés, az illatozó kert és a teli tüdőből éneklő madarak! 
    Azt hiszem, megérdemeltem egy kicsit az arcomat símogató napsugarakat, a feszültség oldódását és a létezés egyszerű örömét...

12 megjegyzés:

  1. Rengeteget dolgoztál! Jutalmul sütött ki a nap a kertedben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönet, Klári, hogy elismered. Mindig az az érzésem, hogy nem teszek eleget, hogy mások sokkal többet elvégeznek. Igaz, csak én tudhatom, hogy mennyi pihenést engedek meg magamnak...

      Törlés
  2. Nincs nagyobb öröm annál, mint letudni ennyi munkát és utána élvezni a nap illatát és a kert örömeit. Szerintem ilyenkor másként süt a nap és hangosabbak a madarak is. Ugyanis az örömódát nem lehet piánoban énekelni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is jól ismered az ilyen hangulatokat nyilván, Györgyi! Ráadásul Magyarországon többet és intenzívebben süt a nap! Még este 8 felé is fenn volt és a madarak is teli torokból énekeltek!

      Törlés
  3. úgy vártam azt azokat a gondolataidat a képeid szimbolikájáról... nagyon kíváncsi vagyok
    sajnos nem tudok odarepülni, meghallgatni,
    töprengek, hogy tudnám elolvasni
    :)




    szeretem ezt a kis piros asztalodat, emlékszem, a nyári reggelidre (akkor a terasz másik oldaláról nézhettünk a "kert"-re :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, Kati, hogy nem felejtetted el!
    A tegnapi este jól sikerült. Igaz, hogy a lehető legrövidebben kellett összefoglanom a témát, de utána majdnem mindenki hozzaszólt és ennek örültem a legjobban!
    Majd pár részletet lefordítok.
    Ami a teraszt illeti, még sok munka lesz a szépitésén: pl. az arnyékos falat kell majd "felöltöztetnem"!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amíg nem növi be valami növény, akár festhetnétek is valami színeset a falra, nem? :))))

      Törlés
    2. Néztem már festéket, de a sok eső miatt hamar piszkolódik...

      Törlés
  5. az az asztal olyan ismerős, otthonos nekem (enyém is lehetne, a tárgyaival:)...a kertsarokról már nem is beszélve... Csak én nem érdemlem meg (tele vagyok sürgető restanciákkal!) Te viszont nagyon is megérdemled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is hiszed talán, Aliz, milyen kellemes rá kipillantanom reggelente, amikor felhúzom a redőnyt: vár hűségesen...
      A kertsarokban levő virágzó bokrot még ma le kell fényképeznem: kár, hogy nagyon finom illata nem érződhet a képen!...

      Törlés
  6. eszembe jutottál, a kerítésed-kőfalad, pont erről a képről
    http://eternally28.blogspot.hu/2016/07/flarching.html

    VálaszTörlés
  7. http://poppypatchwork.blogspot.hu/2016/07/pretty-and-clever.html


    :)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...