Keresés ebben a blogban

2016. június 13., hétfő

Nyári illúzió...

a városháza
   Befejeződött a kiállítás  tegnap este... Tíz perc alatt mindent eltüntettünk, pedig majd egy egész nap kellett, hogy a képek megtalálják a helyüket.

   Az enyémek még becsomagolva várják a folyosón, hogy itthon is a falra kerüljenek, felfrissítve ezzel mindennapi életem díszleteit. Igy még kis változások illúzióját is megteremthetem magamnak...

   Az ég ólomszínű, az aszfalton még a hajnali zápor nedves foltjai árulkodnak.

a sok kávézó egyike
a háborúban lebombázott tűztorony modern helyettesítője
   Pár napja pedig ilyen szép volt a főtéri nyár:





10 megjegyzés:

  1. Szép a városod. A Tűztorony meg egyenesen tűtorony. Nagyon merész és lendületes. A pink székekből oda látni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönet, hogy benéztél, Klári. Kellemes város, emberméretű.
      A torony nekem is tetszik, főleg éjjel szép, amikor belülről világitják ki és olvasni lehet a fém-szerkezetből kivágott mondatokat (a város lakóit kérték meg, hogy küldjék be pár szóban, amit a város iránt éreznek...)
      Igen, ott van pár méterre...

      Törlés
  2. Névtelen13/6/16 20:37

    Szép város, kellemes hely.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen! Az emberek is kellemesek összeségükben: ezért is ragadtam meg itt, màr 26. éve...

      Törlés
  3. a középső képedről elsőre azt hittem, budapesti... lehetne is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokkal kisebb méretben! És nincsen Duna sem, csak az Escaut, ami hozzá képest erecske, csak amikor az Északi tengerbe ömlik, akkor lesz belőle igazi folyó...

      Törlés
    2. csak a kávézóra értettem az analógiát!

      Törlés
    3. Itt rengeteg kávézó van, Aliz, egy utcában több is, s amikor ezen elcsodálkoztam, egy itteni "őslakó" azt válaszolta, hogy azelőtt sokkal több volt: mintegy kétharmaduk már megszűnt!... A napra is rögtön kitelepednek, olyan kevés részünk van benne...
      (persze, gondoltam, hogy a kávézóra értetted, csak én terjesztettem ki egy kicsit a hasonlatot...)

      Törlés
  4. Nálunk napokon belül kánikulát jósolnak. Én jobban szeretnék most a Te utcáidon sétálni! Annyira kedves hangulatot árasztanak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretném, ha megmaradna 30° alatt, csak felmenne már a 20° fölé... Igazad van, kedves Györgyi, nagyon kellemes város, és nemcsak külsőre!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...