Keresés ebben a blogban

2021. október 27., szerda

Hátulütő

 Hogy is írtam előző bejegyzésem elején bizonyos jövőbe látó intuícióval:

"Nem vagyok elkényeztetve hasonló intenzitással: vajon mikor kapom meg róla a számlát?..."

Nem is gondoltam, hogy ilyen gyorsan megérkezik és hogy ilyen hosszú lesz. Máig is azt törlesztem (vezeklem?). Mégpedig a béka-perspektíva legalsó fokáról... Talán egyszer felpillanthatok onnan is.

Vigyázni kell a boldogság érzésével: nem szabad csak úgy átadni magunkat neki, gondtalanul, felszabadultan. Mit is mond Kosztolányi? 

"...Csak átmenet, közjáték. Talán nem is egyéb, mint a szenvedés hiánya.






20 megjegyzés:

  1. Ajjaj...Megijesztesz. Csak remélni merem, hogy semmi nagy baj nincsen...
    rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves E., igyekszem gyorsan válaszolni, hogy lehetőleg megnyugtassalak benneteket (és kicsit magamat is): lehet, hogy egy kóbor őszi vírus - nem Covid! - kapott el, de szombat óta nem állok meg a lábamon... 100/60 vérnyomás, állandó verejtékezés és nem részletezni való egyebek... Ma délben a fogorvosom kiszedte az utolsó varratokat is, de azt hittem, nem bírom megtenni az 50 métert az autómig...
      Köszönöm, hogy gondolsz rám.

      Törlés
  2. Én ugyanazt érzem, mint Rhumel. Mi történhetett? Nem akarok találgatni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Borka, remélem, nem komoly, bár 1-2 kísérő jelensége már évek óta nyugtalanít a magam "strucc-módján", mely mindig azt reméli, hogy magától elmúlik...
      -6kg-nál tartok a 2 hét alatt, de ennek legalább van logikus magyarázata...
      Neked is köszönöm, hogy gondoltál rám.

      Törlés
  3. Én is megijedtem, mikor olvastam, hogy nem vagy jól. Már leírtad a többieknél, hogy mit érzel, és mi a baj. Gyógyulj meg minél előbb! Őszintém kívánom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Éva. Ma reggelre kis haladás: bedagadt szem (kötőhártyagyulladás pluszban...) kinyílóban!

      Törlés
  4. Jobbulást kívánok. Sokszor beválik a struccpolitika. A betegségtudat öngerjesztő folyamat. Jobb semmibe venni a gyengeségeket addig, ameddig lehet. Hogy mikor válik veszélyessé a tudomásul nem vétel, csak az Isten tudja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Mick. Egyetértünk és többnyire alkalmazom is! Néha túllépem a határokat, de vállalom...

      Törlés
  5. Ó, jaj! Szorítok neked, hogy minél hamarabb múljon el az őszi nátha és a többi nyomasztó. A fogműtétek miatt lehet egy hét alatt 6 kilót fogyni, vele vérnyomás, szédülés, egyéb tünetek járnak. Ápolnálak szívesen, de így küldött szavakkal mit sem ér! (Ma én is rossz passzban voltam, holnapra jobb lesz.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Klári! Tévedsz: a szavaknak igenis varázsereje van!
      A tavalyi Covid-kampány korlátozásai szinte minden szezonális vírust visszaszorítottak, az idén sokszoros erővel támadnak! Fiam is tegnap mondta a telefonban, hogy körülötte is sok a beteg... Ma d.e. megyek felvenni az influenza ellenit a gyógyszertárban...

      Törlés
  6. Gondolok rád!
    Nincs számla az örömért... majd elmúlnak a bajok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Márta! Én is erre számítok. Néha birka-türelmem tud lenni... :)

      Törlés
  7. Sajnalom, hogy gyengelkedsz. Remelem, nem sokaig tart ez az allapot. Vigyazz nagyon magadra, gyogyulast kivanok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Zsuzsa, hogy gondoltál rám. Ma már enyhén jobb, mint tegnap volt: legalábbis nagyon biztatom magam ezirányban!...

      Törlés
  8. Nagy a csönd. Vajon mi van veled? Nagyon bízom benne, hogy nem Covid.
    Gondolom, ha jobban leszel, majd írsz, legalább egy nyúlfarknyit, csak annyit, hogy jól vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Névtelen3/11/21 14:00

      Pont ezt akartam én is kérdezni...
      (Egy srófra jár az agyunk, Borka, mint általában:)
      rhumel

      Törlés
    2. Nahát!!! Hogy mik vannak! :)

      Törlés
    3. Nagyon köszönöm mindkettőtöknek, hogy aggódtatok értem! Nem mondhatom ugyan, hogy a "régi" vagyok, de kis haladás azért van... Úgy délig, ebédig bírom, de a d.u. nagy részében kinyúlok as IKEA fotelemben, majdnem vízszintesen és pihenek min. 3 órát... Ahogy a franciák mondják: "j'ai les jambes en coton" vagyis: gyapotból van a lábam - azaz nem bír el... 1 hét múlva megyek vérvételre, gondolom, hiányzik egypár vitamin is... Nem csináltam tesztet Covid-ból, de gondolom, nem az.

      Törlés
    4. Vigyázz nagyon magadra, pihenj sokat! Mielőbbi jobbulást kívánok, hogy újra az egész napodat tevékenyen élhesd meg!

      Törlés
    5. Köszönöm, kedves Borka, jólesik a pihenés, de mindig rossz lelkiismeret kíséri, annyi minden marad ezalatt függőben!...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...